måndag 6 februari 2012

Prickikorv?

Godmorgon ! 
Nu är det så att jag inte ska till skolan idag pga, att jag är sjuk och sen har jag fått några slags utslag eller nått på hela halsen, ryggen lite på magen och så på axlarna, och lite ansiktet !!! 
Mamma tror att det är bara för att jag är förskyld som min kropp har reagerat ! 
Btw: jag glömde ju bort dag 13 igår 
så det får bli dag 13 och 14 
Dag 13: Finaste bilden du vet ! 
Jag vet dock inte vad för slags bild dom menar så det får bli bara någon random jag har fastnat för :


400097_249410191800773_142512709157189_570928_1202742907_n_large
Bilden är från weheartit.com, Och jag gillar den bara för att den visar att ovansett hur mycket man väger så är man vacker !! 
Och det tycker jag är gulligt, Dock så vet jag inte om det är den finaste men jag kommer inte på någon annan bild nu ;D


okej dag 14: Finaste citat du vet! 
tex: ''Be happy for this moment. This moment is your life'' , 
el :   ''Good friends are like stars, You don't always see them,  but you know they're always there! <3 


Finns dock massa mer ;P 
jag just nu, man ser inte utslagen på bilden men ahh jag har iaf utslag !! 


See you later !! 

Inga kommentarer: