måndag 5 mars 2012

18 dagar kvar tills jag blir 15 !!

Godmorgon på er, haha jag läste lite om mitt stjärntecken och det säger så här :
Väduren : 
Planet: Mars
Symbol: Bagge
Färg :Rött ( färgen va eld och spänning ) 
Växt: Kaprifol, tistel
Metall: Järn
Kristall: Diamant 
Tarotkort: XVI tornet.
Motto: Jag är..., Jag har iallefall rätt, vad ni än säger
Nyckelord:Aktivitet
Element:Eld
Turdag:Tisdag
Kvalitet:Ledande
Polaritet:Positiv
Positiva drag: Energisk - Utåtriktad - ivrig och frispråkig
Negativadrag: Självisk, dominerande
Turnummer: 1 och 9
Människokroppen: Huvudet och ansiktet
Kinesiskt djurmotstycke: Drake


Kända namn i vädurens tecken:
Charlie Chaplin 
Adolf Hitler
Eddie Murphy
Elton John
Josefin Crafoord
Vincent van Gogh
Sen fanns det en lååång textom hur vi vädurar är, vill ni gå in på den här stjärntecken sidan tryck här!
Men nu ska jag ta en promenad med felix så vi görs Cya !

Inga kommentarer: