lördag 17 mars 2012

It's a mad, mad world, gotta make an escape!


Söt bild från igår ! :D
Hmm godmorgon/förmiddag på er hoppas ni har sovit gott det gjorde jag ända tills jag blev väckt kl 7 -.- haha
Det blir inget med att hälsa på bror min idag han måste jobba :( jag so msåg framemot att träffa honom..
Men aah iaf.. ikväll ska ferri eller emma sova här och så ska vi käka pizza, kolla på film, musik och godis.. fett najs !! :D<3

Just nu väntar jag ett samtal från ferri som jag hoppas sringer snart!! jag vill veta om hon kan sova här eller inte !
men iaf... igår kväll var jag på gårn, dock var det ganska tråkigt roligt ibland men i sein helhet var det tråkigt, haha somnade i soffan där hah :E

men nu ska jag fortsätta vänta på samtalen och sen jobba på en dans jag håler på att göra, inget märkvärdigt dåå haha jag, ferri och sofia tänkte göra en sak. vi kommer säker inte göra det men man kan ju hoppas haha ^^


en till söt bild från igår ! :D

men ni får ta och ha en riktigt bra lördag för det ska jag absolut ha ! :D<33

Inga kommentarer: