tisdag 20 mars 2012

Jag är en hemsk människa...

... jag har ju inte bloggat på tyyp två dagar eller blir det en ja det blir en ;D hahah nej men ja är inte hemsk  människa... men igår så bloggasde jag inget för då stack jag med ferri hem till henne efter skola nsen tog vi bussen till kyrkan så var jag inte hemma förens kl 9 och då var det ingen idé att sitta vid dator tyckte jag :)
på kyrkan såå var det väldigt ltie folk under hela kvällen.. men iaf jag satt och ägde på hängagubbe var typ bäst på det hihi
ajja idag så har jag haf ten vanlig tråkig skoldag förutom företagslektionerna dom har varit roliga :D uuuuh på fredag ska vi redovisa för alla eller jaa för lärare, klassen, föräldrar + släkt och sen för vissa av företagen uuuh kommer vara så närvös när jag står där i aulan och ska upp och prata inför alla.. haha lite scen skräck tror jag !! men det kommer säkert gå bra ^^

ajjah nu har ni fåttt veta lite mer onödig fakta om min vardag ha det bra :D


btw ska fixa mina naglar ikväll om det inte kommer hinder på vägen :DD dåå blir dom lika fina som förra året, bara för det får ni en bild på hur dom såg ut förra året :

såå söta :D

ajjah men jag ska ta och fortsätta med en uppsats som vi ska lämna in på torsdag ! :D byebye <33
I-smile-and-act-like-nothing-is-wrong_large
och så en låt på det ...

Inga kommentarer: