torsdag 8 mars 2012

jag orkar inte..

Usch har inte sovit typ något inatt bara för att jag fick för mig att klockan var mycket och att jag skulle upp så kag började klä på mig sen insåg jag att klockan var halv elva-.- jag försökte somna om men samma grej hände jag vaknade och trodde att alarmet hade ringt så jag satt mig upp och sträckte på mig kollade på klockan och insåg att den bara var 1, samma sak hände hela natten så jag har knappt sovigt något, för varje gång jag har vaknat har jag suttit vaken i typ en halv timme och bara stirrat in i väggen och tänk jag vill itne gå till skolan ellr jag orka inte gå upp så jag stannar ett tag till under täcket... så jag är ap trött, sen så har jag ont i magen och jag orkar inte äta någon frukost just nu såå jag vet ju en som kommer vara hungrig senare sen... och så sitter jag med massa läxor nu, ååå jag vill inte !!! orkar inte med skolan men jag får väll bita ihop och gåiallefall... det finns en orsak till varför jag inte orkar för att jag mår inte så bra både fysikst och phsykist eller hur man stavar... fysiskt så kännerj ag mig tung och slö, och min mage dårå, och phykiskt (?) så har det varit mycket med allt just nu, och sen har vissa varit lite otrevliga så jag är direkt inte på topp humör!! Mår jag inte bättre innan klockan kvart över 7 så stannar jag hemma!

gammal bild från örebro med ferri !

ajja nu ska jag fortsätta med läxorna och så ska jag kanske ta en C-vitamin sån här brus tablett !!!
Ha en bra dag för det kommer inte jag ha !

Inga kommentarer: