lördag 24 mars 2012

mina presenter och mina tårtor och fikat ...

fikat:
sen har vi tårtorna : 
'och så mina presenter 
ett presentkort på hm med 200 på
ett snyggt långt halsband
ett läppglans med melonsmak
en puder/foundation borste
örhängen.
en snopp klubba (som är jätte god) 
sminkrådgivning på kicks :D
foundation och puder
300 kr
små  körsbärs godisar format som en kuk... 
ett ljus grej alltså ljushållare typ :D 

sen har vi kläd vägen: 

en kofta med korta armar eller ja tre kvart ärmar
tre linnen i färgerna vit, typ orange persika och chockrosa 
svarta mjukisbyxor..
en jätte söt vit tröjja
3 par trosor fast jag har på mig et par nu så aah haha :$
sne fick jag äve nnätstrumpbyxor och kondomer ... 
AAh ferri hur många var det nu ..? var det 84 st ?;) 

det var allt jag har fått hitills sen har tydligen minstorebror och hans jätte snälla tjej något till mig sne har vi min pappa, farfar och min farbror !! :D

Inga kommentarer: