fredag 2 mars 2012

Sorry for party rocking !!

Hejhej, jag tänker börja blogga lite mer ofta nu eftersom jag lånar min kära storebrors dator... hans dator är lite bättre än min det är därför, dock komemr det inte komma så många nya bilder men det får ni leva med...

Just nu är frågan om jag ska till gårn ellr inte idag... ahr svårt att bestämma mig...
Men det komemr lösa sig, vet jag att många ska til lgårn så sticker jag dit men om det bara ska va några få så kan jag lika gärna stanna hemma....

Just nu lyssnar jag på lite bra musik ex. Dead by april - mystery,  Miley cyrus - When i look at you
Ulrik munther - soldiers, David guetta - Where them girls at, Lmfao- sorry for party rocking  osv ... ganska blandat men det är så jag blir på bra humör under en fredag :D Musik är nog människans bästra vän, för det finns föra alla humör och dom flesta låtnara stämmer in på en själv och man blir på bättre humör... men nu ska jag inte tråka ut er med mitt skrivande såå jag slänger in en gammal bild och så skriver jag kanske mera senare :
jag gillar den bilden den är mysig på nått sätt... jag vill inte låta självgod men jag gillar den !!

Inga kommentarer: