måndag 26 mars 2012

studiedag !

sorry för att jag inte har bloggat men jag har haft fullt upp, i lördags till söndag så sov jag hos emma och på söndagen stack vi till örebro, jag ska visa bilderp det jag har köppt :) men iaf sen så har vi varit med Timmy och killian så jag har inte haft tid att blogga... igår så var vi nere vid näset och mös, vi hade en brasa osv... men iaf nu har jag kommit hem från stan för jag var där med emma ! :D
tyvärr orkar jag inte ta kort på det jag köppte sså i får klara er ändå, det var ett chock gult linne, en typ tight chock rosa tröjja, en svart tröjja och ett par tights ! :D'

men nu ska jag se om min typ huvudvärk, öronvärk, magvärk, halsvärk osv ska gå över, vaknade med det i morse så det gjorde jätte ont i mig :'( men då tog emma hand om mig, som var så snällt av henne men nu börjar det komma tbx igen så jag ska ta mig en alvvedon :)
ikväll blire kyrkan om jag är bättre så nii får alla ha en bra kväll :)

 våran eld ifrån igår

dock inte den finaste bilden men det får duga ;) 
eeehhmmm juste justn bieber har en ny låt som heter boyfriend den kom ut idag eller ja inatt :)
jag personligen tycker den är bra :)<3

Inga kommentarer: