lördag 24 mars 2012

Underbara vänner !

godmorgon godmorgon... vaknade klockan halv åtta idag för att jag var tvungen gick lite forever alone hem till mig ;) och så nu har jag bara duschat och typ sminkat mig.. btw sov hos ferri igår! as nice vi hade grymt kul och jag är så himla glad att jag vet att dom bryr sig så mycket om mig så att dom fixar allt de dom har gjort.. bilder kommer sen !

Jag älskar dom av hela mitt hjärta ni är bäst tjejer ! vad skulle jag göra utan er !






bilderna är tagna igår precis innan jag stack till ferri.. om ni undrar haha ;) 

men nu om typ en halv timme ska Lotta tydligen ta med mig någonstans och jag ev t inte vart det ska bli en överraskning, åååh jag som är så nyfiken !! haha 
men som sagt bilder från gårdagen kommer upp på blogge nså fort som möjligt !! 

Inga kommentarer: