torsdag 15 mars 2012

You and I we’re soldiers





haha soeta tjejor... haha bilder från lördagen, dom är tagna från min bästa vän felicias blogg haha..
hmmm... tänkte säga att just nu sååå dansar jag eller mmmh inte nu men jag gjorde och ska snart igen.. efter det blire att skicka in en no-uppsats sen göra en engelska uppsats sen skicka över viktiga bilder till kära emma som vi ska andvända till våran företagsredovisning, aaahh i morgon så äre bara en ve ka tills jag blir byxmyndig haha asså 15 ;D ska skaffa leg och sen dra och köpa energidryck men inte för mycket dåå mår inte tarmar och skit bra ;D
haha jag känner att jag har mycket att skriva men det är bara det att ni inte kommer orka läsa haha..

Men iaf igår såå hade vi friluftsdag eller jaa halva dagen och då körde jag, ferri, amanda och Madde Zumba, innan det käkade vi pizza, hmmm.. sen igår runt klockan 18 stack jag och emma t stacken där vi bara chilla hela kvällen. men nu ska jag ta och dansa, känner att jag ahr mycekt energi ;)

bild från igår på stacken, förlåt emma föratt jag lånade den från din blogg, hoppas det var okej !! :D

Inga kommentarer: