tisdag 3 april 2012

3 april 2012 :D

asså jag vet att jag inte har bloggat på typ en evighet men jag ahr vínte haft tid och lust så ni vet...
sist jag blogga var väll typ i lördags så jag kan ju passa på och berätta lite om det ni har missat, i söndags låg jag hemma hela dagen och tjocka mig med allt sött jag kunde hitta, i går så var jag och ferri och hennes familj iväg till loka där hade vi det jätte mysigt, vi badade bubbelpool, bastade badade i vanlig pool åt god mat osv, efter det var jag hemma och firade min lillebror som fyllde 12 så det blev ju lite kalasigt, men jag fick tråkigt till slut så jag ringde emma så kollade vi på skräckfilm, vi kollade på the grudge 2 och insidius eller hur man stavar haha , dom var jätte bra dock vart jag lite rädd menmen, sen sov jag hos emma igår så idag har vi varit nere på stan en sväng osv, drog till gårn en stund förut men det var så grymt tråkigt så jag stack hem, och Ferri jag vet att du kommer läsa det här så jag vill bara passa på och säga förlåt för att jag ine följde med dig på tipspromenaden hade glömt bort den helt och hållet, lovar att jag itne ska göra så igen, hoppas du förlåter mig !

två bilder från loka igår, vi hade det så mysigt där man blev så avslappnad... men nu ska jag ta mig nått gott att äta typ tårta från igår sen blire väll att kolla på fredagens vampire diaries avsnitt som jag missade, puss på er alla ! hade bra :D<33

Inga kommentarer: