fredag 6 april 2012

''Alla kan inte, och somliga vill inte... så är det bara'' - Ior ifrån Nalle puh

Godmorgon godmorgon ! Tänkte att citatet passade in pga att jag kollade nysspå Nalle puh hihi, vaknade av att min bror ställde sig upp, han var jätte tyst men jag typ vakna och trodde att jag hade försovigt mig haha, menmen så jag gick ner och slog på tv:n och aah dirr till disney dårå och där visades Nalle puh ,
 uuh han är såå Gullig.. <3
ajjah, men iaf nu snart ska jag käka lite frukost sen idag så ska jag dra till morfar, ska äta där ni vet påsk mat, det är ju liksom LååååångFredagen idag :) 

Igår så sa ju jag att jag hade fått mer motion än vad jag behöver och det var för att jag först hade cyklat med Natalie ner till stan sen gått runt där sen cyklat till skolgärdet, sen cyklat hem i motvind, när jag kom hem han jag bara äta sen drog jag med emma ner till stan då tog vi bussen, men iaf vi gick från bion till stan, från stan till skolgärdet, från skolgärdet till stan, sen var vi på biblioteket och spelade lite schack dårå, sen tbx till skolgärdet sen tog vi bussen hem och det kanske inte låter så jobbigt men det var fett jobbigt.. haha 

men men nu ska jag skaffa mig ett liv och gå ner till min kära mor som ahr fixat frukost :*
Ha en bra låååångfredag nu alla !!

 
jag saknar sommaren !!! jag vill inte ha snö.. påtal o msnö vaknade och kollad ut och såg at tdet dyng snöa .. kul osv ! ..

Inga kommentarer: