lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK

Glad påsk på er alla ! 
just nus sitter jag och kollar på happy feet, den är så grym, tycker dom är sååå söta !!! haha blir väll kanske att kolla på 2:an sen ^^ 

idag så blire inge kyrka, för emma kunnde inte så jag bah nehe ! så vi får ta det i morgon eller på måndag ... 
Jag kommer väll antagligen vara 4-ever alone idag , har inget inplanerat och ingen vill väll ändå inte va med mig haha <; 

jag har fått låna en annan mobil nu, det är en Sony ericsson Vivaz HD, så jag kommer kanske börja lägga upp mera bilder :) och bara för att jag var tvungen så tog jag några bilder på hur jag såg ut igår ! :D


men nu ska jag ta kort på mina smycken jag fick från daniel och mina skor och ansiktsmasker jag fick från sofie ! :D ^^ 
ååh vänta.. jag har en bra nyhet, ungefär nästra vecka kommer jag få en ''ny'' mobil, en Samsung Galaxy S , alltså den första, Jag kommer få den gratis av en i min släkt hon har bara haft den ett år och den har inga repor eller nått sånnt, jätte bra så jag är jätte glad!!! :D 


Inga kommentarer: