torsdag 5 april 2012

Om man säger nej så är det nej!!!

Godmorgon till er alla som har ett hjärta !
Vaknade nyss har bara hunnit med lite frukost, men ajjah..
igår .. jag skaffade mig ett liv, drog med anton ut så gick vi runt lite och när klockan var halv tio var vi utanför gårn så vi tänkte varför inte vi kan gå in där och vara där den sista halvtimmen, så det var vi! dock var det as lite folk oc ganska tråkigt... sen när vi skulle hem gick jag med anton, Rille och Filip och det vr inte kul!
Dom skrämde upp mig med en massa saker trots att jag inte ville sen lät dom mig gå ensam från geologen och hem bara för att dom skulle till aggerud!!! så jag gick där bredvid två skogar och var piss rädd och då menar jag verkligen piss rädd !!! Allt jag har att säga till er är att det var inte snällt och att jag vart faktiskt ledsen för när någon skrämmer upp mig så brukar jag aldrig kunna sova ordentligt ! så som sagt jag sov jätte dåligt inatt, dock så kan jag säga att Anton inte skrämde mig någonting så jag ska inte lägga skuld på honom, och jag kan ju direkt säga att Rille skrämde mig mest !!! och nu skiter jag i att jag berättade vem som gjorde vad, ni får ta och leva med det, för om ni skrämde mig så får ni skylla er själva om jag inte tänker vara snäll när jag skriver det på min blogg !!!
Ajjah jag var skit rädd, hoppas ni inte gör om det om ni läser det här !!!
Gammal bild ? jag vet orkar itne bry mig, ni får nöja er med den !!!
ha en bra dag, till alla er som förtjänar en !! <3 :*



Inga kommentarer: