fredag 6 april 2012

sockerberoende ?

mamma säger att jag är socker beroende pfff aldrig att JAG är , haha ...
kanske lite men inte så mycket.. jag kanske blir liiite arg om jag inte får i mig nått sött på en hel dag och jag blir kanske liiiiiite tjurig när jag inte får godis när jag är sugen på det haha men jag ä'r ju absolut inte sockerberoende pfff. .. .;D
på tal om socker så sitter jag och äter en jätte god choklad höna just nu, numnumnum vill ha en till men jag får inte ... :/ 
snart ska jag börja sminka mig, tror jag ska bli lite mer avancerad idag ta lite mer tid åt smink och hår, lägganer mer tid på mitt utseende ! :D 
kanske lockigt hår och sotade ögon ? 

brist på bilder ... 

hihi mitt horoskop för dagen : Väduren : Du kan känna dig lite obekväm i umgänget med nära och kära. Undvik att göra nåt som du får ångra....


Inga kommentarer: