lördag 12 maj 2012

för första gången på länge...

.. Kollade jag på hockey igår! Och det vart faktiskt ganska intressant ;O kanske ska börja kolla oftare vemvet ;) jag hade det faktiskt jätte mysigt igår för innan hockeyn åt vi lax sen så kollade vi på hockey och efter den kollade vi på MIB och när den var slut så vart den Transformers 2 jätte mysigt bara det att jag låg halv dö i soffan i typ slutet av Transformers haha;).                            ajja jag vaknade idag av att felix stod och skällde men sen lyckades jag somna om igen och självklart ska ferri börja messa mig då så det blev inget mer sova för mig :S om en stund ska jag väll ut med felix senare sen blire att duscha och ikväll så sover jag hos ferri ^^ jätte gött!                                                                   btw jag tänkte lägga in en bild på hur jag ser ut idag men det står att min kamera inte fungerar och då blir man ju lite fundersam. .. Och jag har försökt starta den många gånger men det står samma sak hela tiden O.o men skitsamma set ordnarsig nog. .. Hoppas jag! 


HahAa dock inte den finsate bilden men den får duga så länge!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: