fredag 4 maj 2012

FU ferri !!

asså hallå jag tänkte ju blogga om justins nya video men neeej nej då ska ju självklart lilla fröken perfekt vara i farten ;) nej då men jag skiter i att du har bloggat om den för nu tänker jag också blogga om den!

Asså den är så grymt bra och jag satt typ as förvirrad när alla dessa teasers har varit fejk asså jag vart jätte fundersam haha men men han är så grymt snygg... och va fan det känns ju inte kul att skriva allt det här som ferri redan har skrivit :(

ajjah just nu sitter jag och är as hyper, typ har sprungit runt och dyng dampat och dansat i typ 3-4 timmar nu ahha blir liksom aldrig trött !! jag öser i mig socker typ massa cola och grejer bara för att det är så grymt gött att va hyper, snart ska jag käka lite grillad lax och sen efter det är jag igång igen då blir det en till cola och en energi dryck !

menmen jag orkar inte skriva så jag bloggar väll mer sen !


'

Inga kommentarer: