fredag 11 maj 2012

i don’t know what to do if you left me

åh sitter och lyssnar sönder på justins nya ! den är så himla bra !!
men ah jag börjar funderar på om jag snart ska käka lite så blir det väll att städa sen, för det är nämligen så att Sofie kommer hit ikväll och för alla er som inte vet vem det är så är det min kära storebrors tjej, hon är super snäll och rar och jag tycker inte att hon ska behöva komma hit när det inte är städat ;)
såå det blir väll att städa vardagsrummet uppe och sen toan och mitt rum ! hoppas bara det inte blir allt för jobbigt !
haha en liten ny vaken bild på mig nu då, kanske inte den vackraste synen men jag bjuder på det! för det är faktiskt så här jag ser ut på morgonen ;P
pic.twitter.com/f6xuIjqU

Jag börjar känna mig lite hungrig så det är nog faktiskt bäst om jag tar nått att äta, bara det att jag vet itne vad jag vill ha, men det blir väll antagligen mysli eller bara en macka och om jag vill va lite nyttig kanske jag tar en frukt också ´x)

Jag bloggar mer sen bye ! <3

Inga kommentarer: