torsdag 31 maj 2012

Ny låt..

Hejhej, jag vet att jag inte har bloggat så mycket och jag är ledsen för det men jag har inte haft tid eller ork, det har varit mycket prov och sådant i skolan nu vilket har gjort mig väldigt trött och då har jag inte orkat bry mig om tex. bloggen, facebook, twitter mm.
men jag ska försöka bli lite bättre iallefall, så inte min blogg dör ut !

Ajja iaf, idag så hängde jag med Fia hem efter skolan, vi pluggade och hoppade studs matta och typ prata om saker vi ska göra i framtiden, Jätte mysigt, sen så har jag varit och handlat med brormin och mamma och det gick väll ganska bra bortsett från att jag hade världens huvudvärk :( men nu så är huvudet bättre så nu är jag glad igen! :)
pic.twitter.com/4CfT4Ie1

btw har ni hört Justins nya låt?
Den heter Die in your arms och den är jätte bra, dock så har den inte kommit ut på spotify ännu men om någon vecka så finns låten där också! ^^

Men nu ska jag av social med bror min så ska jag väll sova sen godnatt ! sov sött gott folk ! :D<3
pic.twitter.com/APu7Lu7Y

Inga kommentarer: