torsdag 14 juni 2012

the grass ain't always greener on the other side

godförmiddag, just nu sitter jag jätte trött och typ dampar!
igår var ju jag , Emma och koti på sånt här skumparty och det var jätte kul, dock så var det jätte tråkigt ibörjan innan allt skum men så fort det kom in i bilden så var det jätte kul, man typ drunknade i bubblor haha :D fast dock kan jag ju säga att man ska inte få massa bubblor i munnen för det smakar apa, och i ögonen svider det haha ! :D
efter skumpartyt så trodde jag att jag skulle gå med brormin hem, så de andra stack ju hem innan mig så satt jag nere på stan utanför gastro på en bänk typ jätte länge helt genom blöt när det bara var 13 grader ute, och klockan var typ tolv, när klockan var halv ett så såg daniel att jag satt utanför och väntade så jag fick komma in och värma mig pga att jag var så grymt kall osv.. så han ringde mamma så kom hon och hämta mig så ungefär kvart i ett i natt duschade jag bara för att få värme i kroppen ;D

ajja nu ska jag snart duscha för jag luktar såpa, sen ska jag typ be emma att komma hit med min mobil och mitt godis ! :D <3
ha en bra torsdag allihopa ! :D <33
Bloggar mer sen !
'

Inga kommentarer: