lördag 30 juni 2012

mysig fredag!

Just nu ligger jag och lyssnar på det lugnande regnet, ska kanske sova snart!
Jag funderar på om jag kanske ska skriva lite dagbok innan jag somnar eller kanske läsa någon bok...
Ajjah min kväll har bestått av tacos,  energi dryck,  promenad och en massa spelande på Daniels och tomas mobiler, hihi lite nolife  jag vet men jag har verkligen inte orkat brytt mig om att träffa kompisar, ist för att vara med dom så har jag hjälpt till med att handla , städa laga mat och bara mysa, det gillar vi (Y)
Men nu ska jag fortsätta lyssna på det underbara regnet, hoppas bara det är sol imorgon, det känns ju inte som ett rikrigt sommarlov annars...
Men jag bloggar väl kanske mer imorgon godnatt alla små huliganer ^^

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: