onsdag 6 juni 2012

nationaldag !:)

Tja i dag så är vi lediga pga nationaldagen, gött imorse var jag ute på en promenad i skogen med felix det vart jätte skönt att va ute i skogen en stund!  Sen har jag hjälpt till och städat och hjälpt mormor att handla , snart ska jag äta sen ska jag följa med Tomas och handla  efter det blire bullbak och rulltårtebak! Så jag har fullt upp hela dagen idag! 


I går somnade jag på soffan vid typ 11 sen sov jag där till 4 imorse ,  jag vaknade av att jag var jätte hungrig jag hade nämligen inte ätit någon kvällsmat innan så det vart ju typ 16 - 18 timmar sen jag ätit något mättande  , så  ja jag var ganska hungrig haha men jag orkade inte bry mig så jag gick och la mig i min säng och sov stå vaknade jag vid 10 imorse haha


Ajja men ska hjälpa till med pannkakorna nu byebye

PS.  Sorry för att jag inte bloggar så mycket!  DS. 


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: