söndag 10 juni 2012

söndag !!

eftersom jag sällan bloggar vill jag börja med att säga grattis till min kära bror som tog studenten i fredags, och så vill jag passa på att säga tack mina underbara bästa vänner för i går kväll,

Vi hade nämligen en egen skolavslutning för ferri eftersom hon ska åka utomlands, vi hade det jätte mysigt först åt vi pizza efter det badade vi i spa bad, och så typ hade vi det bara allmänt mysigt , och självklart tog vi många bilder så dom ligger väll uppe på de andras bloggar ni får kolla där , jag tog nämligen bilderna från ferri eftersom min mobil hade inget batteri, men ah ikväll ska lotta fixa mina naglar så det kommer väll bild på dom ikväll , men ah nu ska jag duscha sen blire söndags mys framför TVn :))


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: