onsdag 13 juni 2012

Wiee lycklig!

För det första så är det äntligen sommarlov ! as gött ju även fast det inte är väder för sommar men ändå, jag ska ha den absolut bästa sommaren hittills, minaq planer är att dra till gottland, västkusten och sen på typ äventyr osv med alla mysiga kompisar ! :D hihi
För det andra så fick jag pengar från brormin för att jag massagerade honom, 40 lättförtjänta pengar säger jag bara! :D ;)
För det tredje så kommer justins album (Belive) ut på fredag! :DD <33
Och för det fjärde så ska jag Emma och Fia ha en awesome kväll idag ! :D<3
Vi ska först dra och käka pizza sen ska vi på bio och efter bion blire skumdisko, eftersom vi tycker att man kan ha roligt utan alkohol och man behöver inte supa sig full när man precis har slutat åttan, därför ska vi på ett nyktert skumdisko ! :D ;)

Emma va det okej att jag lånade en bild från din blogg ? :P
pic.twitter.com/fQRJERrQ
så här såg jag ut! :D jag tyckte faktiskt jag var lite fin ;)


Meene nu ska jag leta efter en tjuga eftersom jag nyss märkte att jag har tappat bort den jag fick från brormin:((

Btw har ni hört Justins senaste låtar ? :D

Dom heter : All around the world och as long as you love me ! :D <33
okej men jag kanske bloggar mera senare sen ! :* Puss på er alla söta !: =)



Inga kommentarer: