måndag 30 juli 2012

Borta bra men hemma bäst!

Haha hej, jag har försökt blogga ända sen jag kom hem i lördags kväll men min mobil vill inte samarbeta med mig, den har vägrat att blogga och jag får lika cp varje gång det står att det misslyckades! så nu vet ni varför jag inte har bloggat, plus att när vi var nere på Västkusten så var Internet jätte dåligt så det blev inget bloggande då som ni kanske märkte haha , ajja jag tänkte lägga in lite mobil bilder nu så kommer väll kamera bilderna senare..














många bilder blir det! även fast jag alltid glömde mobilen i stugan många dagar så fick man ganska många bilder!
haha det finns många mer bilder på min mobil men jag börjar att visa dom här så slänger jag in de andra bilderna i ett inlägg efter detta ! om det blir bra ? ;)
ajja nu ska jag bara twittra lite , facebooka lite och sen bloggar jag kanske igen annars bloggar jag igen när jag har varit ute med hunden på en promenad ! :D
btw alla bilder som det är jag som står eller sitter på dom jag inte har tagit själv alltså.. dom bilderna tog min söta lille bror som är 7 år :D haha han var den ända som ville ställa upp och ta kort på mig ;)

Inga kommentarer: