söndag 19 augusti 2012

Sista sommarlovsdagen!

åååååååh!
Imorgon börjar skolan igen... ska bli kul men ändå väldigt tråkigt! det skulle inte ha skadat med en sommarlovs månad till ;) haha men iaf denna dag tänker jag spendera på bästa sätt! genom att träffa Filip nu under dan, sen på kvällen, kolla film och mysa med popcorn eller nått haha!
Imorgon börjar vi klockan 10 så jag kommer inte behöva gå upp klockan 6 även fast jag kommer göra det iaf! haha jag vet jag är onormal! men jag har aldrig kunnat sova längre på sovmorgornar haha det är nått fel på mig.. haha ;)

Ajja igår var ju jag på inflyttningsfest det var jätte kul dock så var jag super trött redan klockan tio haha tönt jag är ;)
det blev inga bilder med min mobil för jag hade inte på mig den, så ferri har alla bilder... hmm..
men en bild hann jag få på mig innan festen :D
och sen i veckan nu så var jag ute med Ferri i degerfors och tog massa kort, hon skulle maila dom till mig så att jag kunde lägga ut på bloggen men har hon gjort det ... nej ! hahha och är också tönt! hon är min tönt ;) <3
så dom bilderna kommer upp på bloggen så fort hon skickar bilderna !! :D
Embedded image permalink
sådär såg jag ut , dock ser man inte klänningen eller nått men men mitt hår var ju fint ! :D
men kvällen vart i allefall bra , mycket skratt och sång, musiken i bott typ haha och sen mycket trevligt folk!
men nu ska jag bara borsta igenom mitt hår så ska jag träffa Filip! :D
Ha en bra Söndag! :D <3


Inga kommentarer: