fredag 17 augusti 2012

You should open your eyes... but they stay closed

Godförmiddag!
igår var ju jag somsagt på teater! Den var jätte bra och rolig, den hette den inbillnings sjuka! dock fick man inte ta kort under teatern så det blev bara en bild på biljetten och på mitt paus fika! ^^
Farfar var jätte glad för att jag ville följa med och jag kan ju då bara säga att det var grymt kul att få följa med, göra något man inte gör varje dag! Det var även jätte bra väder men på kvällen runt halv tio så vart det lite kallt, annars var det ingen fara ;)



...
Imorse ställde jag min klocka på 7 för jag tänkte att jag behöver vända på dygnet, dock blev det inte så! jag vaknade stängde av klockan och vaknade inte förens 10... haha dålig jag är .. :( haha
och imorgon ska jag på Ferris inflyttnings fest och då blir det att gå och lägga sig typ på morgonen, åh jag kommer så inte orka med skolan på Måndag! jag ska ju till skolan men jag kommer vara så grymt trött!
382406_3462485407089_361118713_n_large <--Det kommer vara jag på Måndag ...

ajja nu ska jag lyssna på musik, senare blir det att fixa sig och följa med till affären och efterdet ska jag träffa Filip tror jag! :D<3


Inga kommentarer: