fredag 28 september 2012

Sleeping : A cure to forget about pain, problems, stress, everything for a while...

Hej!
Som ni kanske vet så har jag studiedag idag och då tänkte jag att '' jaa äntligen kommer jag få sova länge'' blev det så... nej! :(
Har verkligen såvit piss dåligt inatt! det har varit en hemsk natt med världens huvudvärk :(
men nu till lite roligare saker! Senare idag ska jag ner till stan! :D ska bli jätte kul!

Mina planer för helgen:Fredag: Stan, och mys hemma!
                                    Lördag: Fira Emma som fyller 15! :D
                                    Söndag: plugga och slappa!
SÃ¥ det blir ju en ganska rolig och lugn helg! :D
men nu ska jag hoppa in i duschen bye!!!

 
Btw: Ska göra nÃ¥gra smÃ¥ justeringar pÃ¥ bloggen sÃ¥ om det ser damp ut sÃ¥ är det för att jag har rÃ¥kat göra fel haha! 

Inga kommentarer: