söndag 14 oktober 2012

Twitter beroende!

Hej alla! Sry för att jag har bloggat dåligt idag.. men jag har haft fullt upp med Twitter... har suttit vid min twitter näst intill hela dagen! men nu så tog jag en break ifrån det.. dels för att min gräns för antal tweets och retweets hade nått sin gräns och sen även för att det blir ju lite små jobbigt att bara sitta vid twitter hela tiden!
Heter btw  @Hannasdergren på twitter så gå in och följ mig nu ! :D

Ajja den här dag har varit helt slö! det ända ansträngande jag har gjort är att byta sängkläder och duschat haha! annars har det bara varit dator och tv!

Random bild ifrån torsdags.. orkade inte bry mig om en ny just nu är för seg för det hahahah


Men nu snart ska jag kolla på Williams Lista och senare blir det att twittra mer... så fort jag kan igen då förstås haha xD Känner mig ganska lyckad som nådde den ultimata gränsen för twittrande / per timme haha

Inga kommentarer: