söndag 11 november 2012

11/11

Idag är det en väldigt speciell dag!
Ferri fyller 15!! Grattis gumman! Hoppas du får en super bra dag!
Jag gjorde ett litet kollage till dig hihi<3
Jag kan inte förklara med ord för hur glad jag är över att ha dig som vän!
Vi har så grymt mycket minnen och fler ska det bli! Jag älskar dig mer än allt annat, du är helt otrolig och jag hoppas att vi aldrig kommer lämna varandra! Jag klarar mig inte utan dig <3
Du är världens finaste och sötaste bästa vän!
Jag önskar att du vore här nu, jag saknar dig något så otroligt, det blir så tomt utan dig!
När du kommer hem ska du få världens största kram av mig!!!!!
Jag tror nog att ett av det bästa som har hänt i mitt liv är att jag träffade dig, du gör mitt liv perfekt! Vi har alltid så himla kul tillsammans och även fast vi bråkar ibland så klarar jag mig inte utan dig!
Våra låtar :') 
Du är helt perfekt!Som sagt finner inga ord för att kunna berätta hur mycket du betyder för mig!! Jag älskar dig!










Inga kommentarer: