tisdag 20 november 2012

Äckliga väder!?!?!?

Hej jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen igår! Mitt internet vägrade att fungera ;/ men nu fungerar det igen ^^
Idag så har det varit som en helt vanlig skoldag förutom att jag sjöng TVÅ gånger inför halva klassen på musiken haha vi sjöng yellow submarine eller hur fan man stavar haha och första gången sjöng jag med Emma och Malin andra gången sjöng jag med Erik haha det var jätte roligt och det var inte alls lika pinsamt som jag trodde att det skulle vara haha hoppas musikläraren ger mig bättre betyg för att jag vågade sjunga inför klassen ;)
Ajja kom nyss hem.. Såg ut som en blöt katt... Det var ju så illa tvunget att regna när vi skulle hem... Och det är ju så himla kallt också så jag vart en blandning av en blöt katt och frysande chihuahua.. Direkt när jag kom hem tvättade jag bort sminket och tog på mig pyjamas hihi mysigt ^^ men nu ska jag äta sen ska jag följa med mamma till Maxi <3 bloggar mer senare ^^

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: