onsdag 14 november 2012

GoodNight Sleep Tight!

Aah hemma igen!! Är så himla trött... Dansen var jätte rolig! Vi fick lära oss en massa nytt idah vilket var både kul och svårt! De söta bilderna är tagna i väntan på att dansen skulle börja ^^ så söta är vi!!! Eller vad säger du amanda? ;)<3
en sak som var lite mindre bra på dansen var att jag var inte lika pigg och energiig haha om man kan säga så.. Jag brukar alltid ge hundra procent och är alltid supet glad,pigg och så brukar jag ha massor av energi... Men det hade jag inte idag... Kände mig ganska slö och slapp och så men jag försökte haha får väll hoppas på att det inte är någon förkyldning påväg!!! Jag har ju lovat mig själv att inte missa en ända dag i skolan fram till jul! så om jag blir förskyld så får jag försöka ta mig till skolan iaf haha aja vart inge roligt inlägg kanske men jag orkar inte bry mig lika mycket som vanligt! Nu ska jag sova! Godnatt alla söta!!!<3

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: