lördag 17 november 2012

Hemma igen!!

Hade det jätte bra med världens sötaste amanda på plusgymnasiets öppet hus idag!! Först när vi kom dit var vi typ jätte blyga och vågade inte fråga någonting haha jag fick en andsiktsbehandling som var jätte skön!! Skulle kunna somnat där haha sen gick vi till stylist "avdelningen" där jag fick mitt hår lockat och amanda fick en sminkning ^^ efter det typ dygn leta vi efter fikat haha ja, jag och amanda var lite tjocka haha x)
Vi tänkte fixa naglarna innan vi åkte hem men vi hann inte ;/ haha men det var iaf sjukt kul och bilresan dit och hem var ju typ det bästa hahah har inte skrattat så mycket på länge haha :D vill ni se lite bilder på mig och amanda då kan ni klicka in på hennes blogg för hon sa att hon tänkte blogga ;)
Tack för att du följde med Amanda!! Love u my friend!!! Haha du och jag är ju bara för bäst på dans,sång och att bara typ dampa haha

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: