fredag 16 november 2012

''Life is a story, told by an Idiot'' - William Shakespeare

HejsanHejsan! sitter vid en dator och bloggar så nu kan det bli ett mer ordentligt inlägg ;) 
vet dock inte vad jag ska blogga om så det blir kanske inte så ordentligt inlägg iaf hahaha
är skit mätt efter maten och allt godis så nu typ ligger jag i matkoma hahah så trött!!! Men det kanske är bra eftersom jag ska sova efter XFactor haha ska ställa klockan på typ halv åtta/ åtta med tanke på att vi åker typ klockan tio... Ska dock bli jätte kul och jag är glad att Amanda följer med hihi ^^ 
btw är as social på Twitter så glöm inte att gå in och följa mig!!! @Hannasdergren ;)  har ÄNTLIGEN över 500 followers *Stolt* :') och fler ska det bli!!! 
Jag har typ ingen bild som jag kan använda mig av i detta inlägg så det blir en bild från arkivet på denna dator! 
Saknar dig !!!!!! <3 kom hem NUUU!!!!!! <3
Tumblr_md6p49qrod1rig40qo1_500_large

Inga kommentarer: