måndag 31 december 2012

Blä på nyår!

Varför var det tvunget att bli problem nu? Så här på nyår!! Usch jag är så ledsen på allt !!! varför blev det inte som planerat och varför vart det en sån stor grej av det!! och för er som inte vet så skulle ju jag har firat med min moster en stund sen skulle jag tillbringa kvällen med ferri men det blev problem och det är problem jag inte vill skriva om på bloggen för det är lite för personligt och jag vill inte vara en bitch!?
Men hursomhaver så blev det knövel och allt blev fel.. så nu ska jag med min familj till Tomas syster... känns tyvärr inte som om detta nyår kommer bli roligt alls... och det är jag väldigt deprimerad över :/
Vill bara krypa in under täcket och ligga där tills allt ståhej är över... orkar seriöst inte fira nyår! speciellt inte om det inte blir med min allra bästa vän!?
Alla andra får ha ett bra Nyår så hoppas jag att ni har haft ett bra 2012 ! det har jag haft iaf det är något jag är säker på!
Kommer tyvärr inte kunna blogga under kvällen för hos tomas syster så har jag inte Wifi på mobilen så om Tomas är lite extra snäll så kanske jag kan blogga från hans telefon...
Tumblr_mfw8jlvelq1rdw96to1_500_large
A_cudkeccaamsuf_large
Tumblr_mfe6cazyr61rng5tvo1_500_large_large


Inga kommentarer: