söndag 2 december 2012

Mysdag!

Tja! jag vet att jag lovade att blogga mer haha och jag vill inte komma med någon dum."ursäkt" men så här ligger det till! När jag var hemma hos ferri och bakade så hade jag inte tid att blogga och när jag kom hem så slutade internet att fungera och det började inte fungera förens för ttp tio min sen... Så jag hoppas ni förstår ^^
Dagen hemma hos ferri var as mysig! Vi bakade massor av pepparkakor och fixade med en massa olika grejer och sen fikade vi med en massa julbak! Grymt mysigt och det var jätte kul! Nu under kvällen så har jag och daniel kollat på film och typ bara snackat! har haft en jätte rolig dag om man ska bedömma den i sin helhet ^^
Glöm inte att det är första advent imorgon! Nu ska jag sova... Tror jag haha Godnatt pluttisar <3

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: