torsdag 31 januari 2013

Plugg..

Tjenare på er allesammans! Har haft helt blandad skoldag... Sen har varit både bra och dålig! Det bra var att den var ganska lugn det som var mindre bra var att jag hade fruktansvärd huvudvärk nästintill hela skoldagen.. ;/ har dock fortfarande det :( och alvedon hjälper inte:( vad ska jag göra?  direkt när jag kom hem så satte jag igång med plugget måste ju få så bra betyg som möjligt inom fysik... Jag som har fysik som sämsta ämne kul... Det är skitjobbigt när man inte fattar något alls :/ därför sitter jag och mamma och pluggar! Mysigt haha dock skulle jag ha träffat Timmy idag men jag har för mycket plugg :( tog nyss en paus från plugget för att mamma snacka i telefon haha då passade jag på att mysa med min ödla haha han är så busig idag haha
Bloggar mer sen ^^ ska plugga nu bye

Inga kommentarer: