lördag 27 april 2013

Filmkväll med de bästa!

Hejhej! Jag börjar tro att det är något fel på mig... Jag som alltid har varit jätte kvällstrött och jätte morgon pigg somnade vid ett i natt och vart väckt av min mamma vid halvtolv! för alla andra tonåringar är det normalt men för mig är det jätte konstigt haha xd
Aja för en stund sen tog jag ett varmt bad med en badbomb som luktade jätte gott. Så nu har jag fixat mig och gjort mig redo för film kväll hos Emma med alla mina underbara kompisar! Dock ska inte ferri med så jag vill bara säga att vi tänker på dig och hoppas du har det bra utan oss ;) Vi ska kolla skräckis och Komedi.. Jag hatar skräckfilmer men nu var det ett tag sen jag såg en om man inte räknar med i spitt on your grave haha men den var ju inge läskig haha klockan fem ska vi gå till konsum och handla massa gött till kvällen!
Har på mig en av de nya tröjorna idag!! Älskar den. Den är såå skön och snygg! Har även mina nya solglasögon mihi

Inga kommentarer: