lördag 18 maj 2013

Glass och saft ute i värmen!

Hej! Tänke berätta om min fredag..
igår så var allt superbra ända tills tomas stör min solning med ett brev... Där stod det att min hemkomun inte vill betala för mig som elev på plusgumnasiet så jag vart jätte ledsen och grät konstant i över en timme... snacka om att jag hade en fruktansvärd huvudvärk efter det. Men tomas gjorde mig på bättre humör så fortsatte vi sola sen tog vi en promenad till konsum. Gött att det var ca28 grader runt halvsju på kvällen! Ah senare på kvällen mådde jag piss för jag hade en hemsk huvudvärk och jag mådde såå illa haha
Idag vakande jag av att min minsta lillebror stod och kolla på mig haha han är konstig haha
Har inte gjort så mkt idag, Städat lite typ haha Nu ska jag äta glass och dricka jordgubbssaft ute på altan ^^
Senare ska jag fixa mig lite och ikväll ska jag självklart kolla på eurovision song contest!

Inga kommentarer: