onsdag 22 maj 2013

Kan inte sova!

Jag har försökt jätte länge nu men jag kan verkligen inte somna... jag är för uppstressad och orolig över allt så jag klarar inte av att koppla av! En av sakerna jag är lite orolig över är att snart är det skolavslutning och då ska jag och Amanda ha likadan klänning... Hon kommer vara tusen gånger finare än mig och alla kommer jämnföra oss med varandra.. vem som ser bäst ut. och alla vet att det kommer bli Amanda för hon är så otroligt fin! Blir ju faktiskt lite avundsjuk fina människa!
Jag vill sååååå gärna ha den här från missme men mamma kommer ALDRIG köpa den eftersom hon redan köpt en klänning... så jag tänkte.. jag kan ju ha den vita på avslutnings middagen och den andra på skolavslutningen! Men mamma kommer aldrig gå med på det... :( Depp inlägg.. jag vet! men den klänningen skulle verkligen vara dwn perfekta! Aja ska försöka koppla av nu så att jag kan sova så får vi hoppas att jag åtminstonde kan köpa de skor jag vill ha..

Inga kommentarer: