fredag 19 juli 2013

Förlåt!

Har ju typ inte bloggat något denna vecka!? Jag bloggade en gång hos ferri i onsdags men det publicerades inte :/ aja det ni har missat är att itisdags gick jag ut på kvällen och träffade dilara och emma! Så roligt! I onsdags var jag på stranden en sväng med ferri sen sov jag hos henne den natten och ja vi spelade just dance, kolla på serier var ute på en långpromenad och bara pratade! Mys! Igår var jag hos emma! Vi lagade mat! Vi var såå duktiga haha sen bestämde vi oss för att gå ända till netto... så när vi äntligen var framme hade vi jätte ont i fötterna så hennes pappa fick hämta oss när vi skulle hem haha xd spenderade kvällen ute med emma, amanda och ziynet! ^^ vi hade jätte kul^^ aja lite snabbt om min vecka! Förlåt för att jag inte har bloggat typ något!  Bilder ifrån veckan!


Inga kommentarer: