söndag 11 augusti 2013

Deprimerande

Hej! Har legat i sängen heeeeela dagen haha det har varit ganska gött! Tiden bara flög eller nått haha sov även middag xd blev väckt av min lillebror haha men det var nog bra eftersom jag ska gå upp tidigt hela veckan nu..
Vi har lite problem hemma just nu så vi kan inte använda nått med avlopp.. så vi kan inte gå på toa, duscha, diska osv..  vilket är väldigt frustrerande!  Vi försöker fixa det men som det ser ut nu kommer vi inte kunna fixa nått förens imorgon.. som tur hann jag duscha innan det blev massa knövel... så det är bra dock kommer jag inte kunna borsta tänderna vilket kommer få mig att känna mig äcklig och att inte tvätta händerna vid jämna mellanrum kommer verkligen störa mig tills det är fixat..aja bloggar kanske inge mer idag.. bye

Inga kommentarer: