lördag 7 september 2013

Huvudvärk.. (skräll)

hejhej! asså förlåt för att jag inte bloggade något igår men jag glömde helt enkelt bort för jag fick för mig att jag hade bloggat haha aja..  igår slutade jag tidigare.. runt 14 men fick vänta på buss till 14:50 såå... var ju ändå inte hemma förens vid 16... duschade, packade sen drog jag till ferri där jag sov inatt :) vi hade det bra, jag masserade henne för vi har det som ''läxa'' så det gjorde vi..

Imorse vaknade jag runt halvsju elr nått haha kul liv.. men jag lyckades somna om till typ halv åtta (?) ah hur som helst jag och ferri käkade frukost sen var vi tvungna att sticka in till kga för hon skulle träffa sin bror! :)
Just nu ligger jag här med världens huvudvärk :( åh orkar inte :( ska gå och lägga mig så tidigt ikväll för jag är svintrött och bara orkar inte haha
imorgon ska jag vara med och sälja fika och sånnt på Albins fotbolls match ^^




gulligt...

Inga kommentarer: