söndag 15 september 2013

Igår och idag.

Hej hej! Igår gjorde jag inte så mycket. Ferri kom hem till mig och sov här ^^ vi var ute på en lång promenad med felix :D vi gick ute vid botorp och en av kosserna slickade mig på fingret haha usch! Tungan var typ blå !? :O
Vi hade iaf jätte kul igår även fast vi inte gjorde så mycket :D och idag kollade vi på serier och typ kolla massa kläder på nelly som vi vill ha!! Åh de har såå mycket fina kläder!!
När ferri åkte hem så tog jag mig en dusch och så la jag mig och kolla nya avsnitt av victorious :D dock fick jag bara se ett avsnitt för sen skulle jag med mamma hem till lotta! Hon är utomlands så vi har sett till hennes katter nu under veckan! Men idag kommer hon hem så vi åkte bara dit en snabbis för att ge dem lite mat och ompyssling! :D
När vi kom hem igen satt jag mig typ dirr och plugga för jag är så duktig så jag pluggar på helgerna :') nejmen jag plugga seriöst i en timme eller nått :D sen belönade jag mig själv med att kolla på massa youtube videos :') har några kvar men känner att det är viktigare med sömn just nu! Ska ju upp 5 imorgon -.- kul liv.
Har sjuk tråkig dag i skolan imorgon så jag är inte alls taggad..  vill ha längre helg!!!

Inga kommentarer: