tisdag 24 september 2013

Lekt frisör!

hejhej! asså förlåt för att jag inte har bloggat på jätte länge men jag har liksom inte haft lust!
aja ska berätta om de senaste dagarna!
I Fredags gick jag till Ziynet för att fira henne vilket var mysigt! Åt tacos och sjöng och dampade haha :) Åt även tacos till idol när jag kom hem haha I Lördags var jag till morfar och firade honom för han hade fyllt år :)  i Söndags låg jag bara hemma och käka godis hela dagen :') och igår låg jag och kolla på massa the walking dead :)
Idag så har jag bara haft en lektion eftersom jag inte kunde vara med på idrotten pga. halsont!!  och idag hade vi hårlära så vi fick lära oss lite om hår sen fick vi leka frisörer och tvätta håret på varandra och föna och så :') så nu luktar mitt hår underbart :D <3
nu är jag svintrött så jag ska ligga och kolla på lite the walking dead tror jag :)

Inga kommentarer: