tisdag 5 november 2013

Deprimerad..

hej! var i skolan idag och det var ganska okej faktiskt, maten var inte äcklig för första gången, vi hade grupp diskussion på idrotten som gick bra där jag fick skriva av mig om bla. min ohanterliga stress. sen hade vi genomgång av hudprovet vi hade innan höstlovet, jag vart inte så nöjd med resultatet.. känns som om jag misslyckas.. varför kan inte jag vara duktig ? varför kan inte jag vara perfekt?
vi hade iaf ansiktsbehandling på eftermiddagen vilket var kul ända till min hud reagerade på en produkt och började svida och sticka, blev även jätte röd efter också.. kul.. känns som om jag inte har någon tur alls i mitt liv längre.. skolan går inte som jag vill trots att jag försöker plugga och vara duktig, jag är ensam, har ångest, mår dåligt, känner mig tom, är nedstämd och deprimerad 80% av dagen. Jag både vill äta tills jag blir tjock,och svälta mig tills jag blir smal.. asså jag orkar inte. Det här är en punkt i livet då allt bara går ner… jag är dyster, vet inte vad jag vill, jag är paranoid, ledsen, arg, frustrerad.. jag orkar inte! jag vill bara lägga mig under täcket och aldrig visa mig för någon igen..
Jag vet att jag låter dramatisk men ni förstår inte, jag kan inte förklara på ett bra sätt hur jag mår.. jag mår dåligt helt enkelt. Jag har för mycket att tänka på just nu. Hoppas att ni inte tycker jag är löjlig eller en fjomp nu för ni vet inte…
Sov så gott alla för det kommer inte jag göra…






deprimerande… förlåt..

Inga kommentarer: