söndag 22 december 2013

2 Dagar till jul!

hellooo :D sry för att jag inte har bloggat något men jag har glömt haha xd
En snabb uppdatering om vaxningen i fredags och det är att det gör inte så ont som jag trodde! Det är ju klart att det känns men det var inte så illa som man hade förväntat sig :) Det var även väldigt kul att få vaxa! :D  Dock hade vi så lite tid i torsdags så alla hann bara få ett ben vaxat för att alla skulle hinna att känna och få göra haha xd

De första dagarna på lovet har varit bra! Jag har tagit lugnt, städat och igår träffade jag emma och vi hade så sjukt kul! Asså jag kan inte ens beskriva hur mycket vi skratta :') Tycker om den tjejen! :')

Imorgon ska jag vara barnvakt och så ska jag spela bingo -.- mamma tyckte det var en bra ide att vi barnen skulle spela bingo… kärringvarning på mig haha

Inga kommentarer: