torsdag 12 december 2013

Trött

Sitter helt slut på bussen hem.. som min lärare sa idag "nu innan lovet går vi på reserv krafterna! " Och ja jag håller med.. har nog aldrig varit så här trött påväg hem som jag har varit den här veckan.. hungrig är jag också :(

Det blev ingen vaxning idag då min lärare inte mådde bra och inte orkade stå och lära ut en massa nytt! Så vi hade lite teori och sen hade vi praktiskt! Vi fick även sluta typ 40 min tidigare :D dock missade jag bussen med ttp 30 sek.. så jag fick lov att vänta typ en kvart..

När jag kommer hem ska jag bara lägga mig och kolla serier haha är sjuuuukt trött...
Imorgon ska vi sluta tidigare och vi ska ha enskilt betygs snack :o lite nervös faktiskt haha

Haha jag som barn :') och sådär sov jag jämt haha xd vet inte varför

Inga kommentarer: