måndag 27 januari 2014

Min dag..

min dag var ganska så hemskt.. Att träffa vännerna igen var ju kul och så men resten…
Hur ska man kunna börja det här.. Jo.. Min ryggkota har gjort piss ont idag så att jag har fått huvudvärk som jag har gått runt med hela dagen.. Har även ont längre ner i ryggen antagligen för att jag har spänt mig.. Sen så har jag inte ätit något sen 5 morse.. Hade ni sett maten vi hade i skolan idag så hade ni förstått varför jag inte åt nått.. Och självklart hade jag slut på pengar också så jag kunde inte köpa något att äta.. Lektionerna gick sisådär idag.. Kunde ju inte koncentrera mig så det blev ju nget 100% jobb idag..
Sen trodde jag att allt skulle bli bra när vi äntligen slutade, men nej! Nacken blev värre och jag var jätte tjurig. Mamma sa att hon skulle hämta mig vid busstationen så när jag klev av bussen stod jag ute i kylan och väntade i typ 10 min innan hon ringer och säger att hon inte hade kommit iväg än.. Så hon sa att jag skulle gå till maxi för att hon skulle dit så skulle jag slippa stå ute i kylan. Sen när jag väl kommer fram till maxi helt slut och jätte ledsen för att jag hade så ont så ringer hon och säger att hon intre kommit iväg än.. Så istället för att gå in och värma mig tog jag en promenad för då brast det..Jag började gråta jätte mycket och jag kunde knappt sluta.  Jag ringde ferri och hon fick mig på lite bättre humör men nacken gjorde ju fortfarande  ont så jag var ju inte på ett '' Bra'' humör. Gick in till garaget på maxi för att möta upp mamma och då var hon lite tjurig och det orkade inte jag så jag började gråta igen för allt… Så hon kramade om mig och så, sen såg jag i garage hissen att mina ögon var helt rödsprängda.. Gulligt.. :S Jag vill inte ens veta vad folk tänkte om mig när jag gick där inne på maxi jätte ledsen.. Nu är jag hemma men nacken är inge bättre än och så har jag fortfarande världens huvudvärk så jag vet inte vad jag ska göra :(

Aja sry för ett långt inlägg.. Har ni lyckats läsa allt sååå grattis! Nu vet ni vilken hemsk dag jag har haft


Inga kommentarer: