måndag 13 januari 2014

Simma imorgon -.-

Hello! Började dagen med att gå ut i -18 grader!? Frös ihjäl typ.. fast det märktes inte på mitt humör! Jag och emma hade så kul på bussen imorse så nu är jag ganska så säker på att alla på bussen hatar oss haha xd
Mitt humör blev dock sämre ju längre in på dagen då jag hade huvudvärk, öronvärk och så frös jag.. seriöst det finns ingen värme i våran skola!? Att vi bara hade tråkiga lektioner gjorde mig ju inte direkt gladare..  men jag klarade mig iaf genom dagen tack vare musik och yt-klipp på mina pojkar! Midnight red :') nu är jag nyduschad och redo för simning imorgon! Vill egentligen inte men om vi inte gör det får vi inget betyg i idrott... så jag har bestämt imorgon är en slappar dag! Jag ska va osminkad och ha typ mysisbyxor! Vi har ju bara två lektioner så orka fixa sig haha xd det som ska bli kul imorgon är att vi ska börja med manikyr!! :D wihoo! ♥♥ aja måste sova! Godnatt!

Inga kommentarer: